samba raz jeszcze...

On Tue, 13 Apr 2004 21:33:13 +0200
 Robert Mońka <robert.monka@eliko.com.pl> wrote:
> skonfigurowanego binda (serwer DNS), z którego korzysta również
> samba.
tak zgadza sie
> Sprawdź parametr name resolve order

> u mnie
> name resolve order = lmhost host wins bcast
u mnie na poczatku jest wins

> oraz
> # samba udaje serwer wins. Oczywiście stacje musisz o tym
> poinformować.
> wins support = yes

to tez mam i dziwi mnie dlaczego nie dziala...
w dokumentacji jest napisane ze samba jest serwerem wins
wtedy gdy jest rowniez glowna przegladarka w podsieci
i tu wlasnie wkracza parametr os level...

> #Nie doczytałem dokładnie co robi ten parametr, ale można się
> domyśleć/
> dns proxy = no

samba przez prox-y tez mam to na NO

> Stwórz pliki lmhosts na stacjach - u mnie prawdopodobnie to
> rozwiązało
> problemy.
hm. troszke to dziwaczne... ale jezeli nie bedzie innego pomyslu
i tu goraca prozba do "adminow" ktorzy to juz maja za soba...
to bede musial tak zrobic...

> Dokładny opis masz na http://banita.pl/konf/smb.html

dzieki zaraz przegladne ta stronke raz jeszcze..

> pozdrawiam
>
> Robert Mońka

ja rowniez...

Debian lista dyskusyjna <>