Re: samba raz jeszcze...

W liście z wto, 13-04-2004, godz. 18:39, hipiss pisze:

> we firmie mam logowanie do domeny i gdy mam internet
> (udostepniany za pomoca innego komputera)
> to wszystkie komputery widza i loguja sie do domeny postawionej
> na sambie (v. 3)...
> jednak gdy odlaczam serwer udostepniajacy dostep do internetu
> zaczyna sie wszystko sypac...
> do domeny loguja sie win95,98 i win2000

Prawdopodobnie na maszynie z udostępnionym internetem masz
skonfigurowanego binda (serwer DNS), z którego korzysta również samba.
Sprawdź parametr name resolve order

u mnie
name resolve order = lmhost host wins bcast

oraz
# samba udaje serwer wins. Oczywiście stacje musisz o tym poinformować.
wins support = yes

#Nie doczytałem dokładnie co robi ten parametr, ale można się domyśleć/
dns proxy = no

Stwórz pliki lmhosts na stacjach - u mnie prawdopodobnie to rozwiązało
problemy.
Dokładny opis masz na http://banita.pl/konf/smb.html

pozdrawiam

Robert Mońka