Re: Emacs - jak wyłączyć automatyczne tab.

Jacek <jb7@o2.pl> writes:

[...]
> Czy da się tak zrobić bez modyfikacji (ewentualnie wiekszej
> modyfikacji) plików odpowiedzialnych za składnię php w emacsie?

Az taki biegly w trybach Emacsa to nie jestem, ale wydaje mi
sie, ze powinienes zainteresowac sie tzw. "stylem kodowania".
Dla przykladu, ponizsze linijki definiuja "hak" dla trybu
php-mode, ktory m.in. ma wymusic na Emacsie uzywanie stylu K&R
(Kernigan & Ritchie):

(add-hook 'php-mode-user-hook (function (lambda ()
                                  (c-set-style "K&R")
                                  (setq-default c-basic-offset 3)
                                  (setq-default indent-tabs-mode nil))))

Oprocz tego stylu sa jeszcze dostepne inne. Ich pelna lista wyswietla
sie po wydaniu polecenia

M-x c-set-style RET

Przyjrzyj im sie i sprawdz, czy ktorys nie dziala tak, jak chcesz.
Ewentualnie mozesz zdefiniowac swoj wlasny styl.

Z emacsowym pozdrowieniem :D

P.