Emacs - jak wyłączyć automatyczne tab.

Działa, dzięki:-)

Będę beszczelny i zadam kolejne pytanie.
Napisałem program w php w innym edytorze. Otwieram go w emacsie i nanosze poprawki. Emacs ładnie mi koloruje składnię, ale robi mi również sabotaż - w poprawianych liniach robi wcięcia, bądź nawet przenosi fragmenty kodu do nastepnej linii wg własnego schematu. Ja jednak chciałbym, żeby nie psuł mojego stylu pisania, czyli najlepiej by było, żeby wyłączyć takie działanie. Mogłoby pozostać jedynie kolorowanie składni i przy naciśnięciu <Enter> ustawienie sie kursora w następnej linii na poziomie wcięcia poprzedniej linii. Czy da się tak zrobić bez modyfikacji (ewentualnie wiekszej modyfikacji) plików odpowiedzialnych
za składnię php w emacsie?

Pozdrawiam

Jacek