Re: Zarządzanie dostępem do internetu ...

On Fri, 9 Apr 2004, Piotr Piwoński wrote:

> Podam przykład. www.wp.pl ma kilka serwerów.
> wpisując ten adres jestem przekierowywany na serwer
> najbliżej i z najmniejszy obciążeniem.
> rozwiązaniem musi być jakieś oprogramowanie posiadające
> w/w cechy. A JAK SIĘ OBSŁUGUJE IPTABLES I CRONA to wiem ;-(

Nieprawda. Adres IP www.wp.pl wskazuje na urządzenie, które rozdziela ruch
na farmę małych serwerów. Ale wszystkie są w jednym miejscu i wszyscy
użytkownicy łączą się na ten jeden adres IP.

Może mylisz z download.microsoft.com i podobnymi? :)

--
Grzegorz Janoszka