Re: Zarządzanie dostępem do internetu ...

Dnia Fri, Apr 09, 2004 at 12:19:16AM +0200, Piotr Piwoński napisal(a):

> NIE! rozumiemy się! To ma być coś dynamicznego.
> Podam przykład. www.wp.pl ma kilka serwerów.
> wpisując ten adres jestem przekierowywany na serwer
> najbliżej i z najmniejszy obciążeniem.
> rozwiązaniem musi być jakieś oprogramowanie posiadające
> w/w cechy. A JAK SIĘ OBSŁUGUJE IPTABLES I CRONA to wiem ;-(

Przepraszam, napisałeś że chcesz o konkretnych godzinach blokować
uzytkownikom dostęp do sieci, czy też do poszczególnych stron www - a to
jest coś zupełnie innego niż piszesz teraz.

Zainteresuj się projektem "Heartbeat" (Subsystem for High-Availability
Linux)

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl