Re[2]: uruchamianie X gdy niedostepna brama

Witaj Krzysztof,

Thursday, April 8, 2004, 1:11:30 AM :

KK> Nie rozumiem. Wiem ze to nie DNS tepsy, ale nie bylo z nim
KK> nigdy problemow. DNS tepsy czesto nie odpowiadal.
KK> Cos nie podjalem tropu :-/

prawdopodobnie cos z X chce skorzystac z dnsa, sprobuj
 # tcpdump -ntvi ethX port 53
 (ethX - internetowy eth)
a z innej konsoli odpal Xy i zobacz co tcpdump wyrzuci. jesli nic to
nie wiem co jest problemem, jesli pokaze  zapytanie o cos, to do /etc/hosts
i po problemie

KK> PS. Czemu nie na liste?

bo moja poprzednia odpowiedz byla brzydka i niepelna ;)

--
Pozdrawia Marek

-> "..i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony
-> a potem zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...."