Problem z instalacją systemu bazowego w Sarge

Panowie może ktoś mi powie co oznacza błąd podczas instalacji Sarge (Raid Intel 42L, 3xscsi, Compaq ML 370) systemu bazowego „debbootstrap zakończył dzialanie z bledem (zwrocil wartość 139)”? Na 3 konsoli siada podczas odmontowywania /target/proc/bus/sub.

Pozniej mam „Instalacja systemu bazowego do /target/nie powiodła się. Pozniej mój monitor zamienia się w stroboskopJ) i tyle z instalacji L(

Kontroler raid jest wykrywane poprawnie jednak parametry są defaultowe (wiec nie wpisuje nic)

 Radek Kępa