Re: Problem przy apt-get update

On Tue, Apr 06, 2004 at 11:32:51AM +0200, Michał Niezbecki wrote:
> przeszukac liste, dopiero co bylo
> btw: jeden z czestszych problemow, nie uwierze ze google milczy

Sorry ale już jestem trochę zagubiony - system się sypnął zupełnie[1] i
teraz mam kompa w pracy (równolegle sobie pracuję)
Jeszcze tylko muszę nowego kernela załadować i radiator powiesić na
dysku bo się skubany grzeje jak cholera.

[1] psałem o tym wcześniej, niestety Nielot zamienił się w Zombi i nie
chciał się z niego wykluć...  więc go w/g zasady okienkowej od/do ziemi
wyciąć i instalka od nowa na szczęście /home na osobnej partycji.

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /