Re: poczta na sarge

On Fri, 2 Apr 2004, Marcin wrote:

> ello
>
> pytanie moze dosc dziwne - na czy najlepiej postawic serwer pocztowy
> (tzn smtp i pop3 no i jeszcze cos dzieki czemu moznaby sprawdzac
> poczte via www) - najlepiej z uwierzytelnianiem .  no i najlepiej
> wszystko z paczeg debianowych - na sarge-u :D

ja mam inne pytanko. jakies pol roku temu usilowalem uruchomic pop3 (na
ipop3d) na sarge, i w trybie bez szyfrowania nie akceptowal mi hasel.
sprobowalem kilku innych serwerow pop3, i to samo. wywalilem, wepchnalem
na sile ipop3d z woodiego, i wszystko szlo bez problemu.
przypominam, chodzilo o nieszyfrowane polaczenie na POP3 .

czy ten problem zostal juz rozwiazany?

znik.