Re: Clamav na Sarge

Marek Chrobak wrote:
Cześć mam takie pytanie w sprawie programu antywirusowego Clamav.
Zauważyłem, że po jego zainstalowaniu nie tworzy pliku /etc/clamav.conf.
Czy ten plik jest koniecznie potrzebny do poprawnego działania Clamav-a.
Potrzebuję go uruchomić razem z serwerem Postix + amavis, i nie wiem
czy musi być ten plik clamav.conf. Proszę bardzo Was o odpowiedź.
Jeśli mógłby mi też ktoś z Was napisać także dokładnie jak skonfigurować
Postfix + Amavis + Clamav z paczek debiania to byłbym bardzo, bardzo

Ja używam exim+mailscanner+clamav i nie mam confa. Clamav działa ale przy pobieraniu nowych baz w logu wypluwa, że nie ma clamav.conf.

Na razie nic z tym nie robiłem gdyż clam działa bez problemu.

Marcin K.