Clamav na Sarge

Cześć mam takie pytanie w sprawie programu antywirusowego Clamav.
Zauważyłem, że po jego zainstalowaniu nie tworzy pliku /etc/clamav.conf.
Czy ten plik jest koniecznie potrzebny do poprawnego działania Clamav-a.
Potrzebuję go uruchomić razem z serwerem Postix + amavis, i nie wiem
czy musi być ten plik clamav.conf. Proszę bardzo Was o odpowiedź.
Jeśli mógłby mi też ktoś z Was napisać także dokładnie jak skonfigurować
Postfix + Amavis + Clamav z paczek debiania to byłbym bardzo, bardzo
wdzięczny.

Z góry dzięki wszystkim
Marek Chrobak