Re: Mozilla z paczek w SID

On Tue, Dec 28, 2004 at 11:14:46PM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:

> dokładnie to samo z firefoxem - sarge.

A no właśnie, firefox to chyba tylko odchudzona mozilla ...
Nie wiem na czym polega problem i dalej bede mial smietnik w systemie
i bzdurki (MozillaPL) w /usr/local :-(

A moze ktos srobi strace na Mozilli, bo ja probowalem ale jestem za
cienki :)

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |