komunikaty w WLAN (wysylanie zyczen itp.) ...

Witam

Chcial bym w "mojej" sieci wprowadzic jakis bajerancki system powiadamiania itp. chodzi mi o np. wysylanie zyczen swiatecznych i upomnien o zaplate abonamentu (ale zeby nie blokowac dostepu do niczego). tzn. np. przekierowac 1 sesje z danego dnia (lub 1 sesje w danym okresie czasu) na jakis inny adres (np. na strone z popupem or sth.) wiem brzmi to co najmniej dziwnie ale moze cos mi podsuniecie jakies pomysly ?

za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi z gory dziekuje.

pozdrawiam.