iptables i zanikające logowanie

Witam

Mam na firewallu wpisaną następującą regółkę:
[0:0] -A INPUT -p tcp -m tcp --destination-port 22 -m limit --limit
3/minute --limit-burst 5 -j LOG --log-level DEBUG --log-prefix
"Monitoring SSH:  "
Teoretycznie powinna ona zapisywać informacje o ruchu SSH do
sysloga, jednak od jakiegoś czasu tak się nie dzieje. Jest to
pierwsza regóła w łańcuchu INPUT, a ja nie zmieniałem nic w
konfiguracji sysloga.

A i jeszcze jedno.. zauważyłem ,że te logi trafiają na ekran
pierwszej konsoli zamiast do pliku... naprawdę nie wiem co o tym
mysleć...

Czy może mieć to związek z użyciem logrotate??

Pozdrawiam

Piotr Szmigielski
'Press any key to continue or any other key to quit'
Reply To: smig1o@gazeta.pl
ICQ# 236063520     GG# 1950736