Re: brak dźwięku z TV

On Wed, Aug 25, 2004 at 07:30:43AM +0200, Janusz S. Bień wrote:
> On 24 Aug 2004  jsbien@mimuw.edu.pl (Janusz S. Bień) wrote:
>
> [...]
[...]
> Przypominam, że w Knoppixie jest jakoś wyłączone zapisywanie
> logów. Czy ktoś ma pomysł, jak sprawdzić, co się właściwie dzieje?

Ja miałem podobny problem -> po włączeniu karty TV pod Windows i
przebootowaniu systemu dźwięk był, a kiedy włączyłem kompuer od razu w
Linuksie to go nie było. Okazało się, że był błędny wpis w ~/.xawtv

[global]
freqtab = europe-west
          ^^^^^^^^^^^ - po zmianie na europe-east już działa
devdsp = /dev/dsp3
         ^^^^^^^^^ - ja mam dwie aktywne karty dźwiękowe a ta jest
	 trzecia ;-)

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /