Re: Sarge + 2.6.4 + nvidia 6111

> zainstalowalem se to w taki przez make-kpkg , no i nie dziala mi kolko w
		~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> myszy %) przed tem dzialalo, a bylo 2.4.27 i nvidia 5336 . oto section z
	   ~~~~~~~~~~
> mego XF86Config

Proszę, pisz po polsku!!.

> [...]
>         Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
>         Option "Buttons" "5"
>         Option "ChordMiddle"
> EndSection
>
> Section "InputDevice"
>         Identifier      "Generic Mouse"
>         Driver          "mouse"
>         Option          "SendCoreEvents"        "true"
>         Option          "Device"                "/dev/input/mice"
>         Option          "Protocol"              "PS/2"
>         Option          "Emulate3Buttons"       "true"
>         Option          "ChordMiddle"
>         Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
Zmień protkoły z "Auto" i "PS/2" na "IMPS/2", u mnie na PS/2 nie chciało
działać.

JW
http://debian.maszyna.pl
jasiek(at)debian(dot)maszyna(dot)pl
PLD Linux Developer | jasw(at)pld-linux.org

	"Jeśli drzewo było dobrym drzewem, jeśli prowadziło życie czyste,
	 przyzwoite i uczciwe, może być pewne przyszłego życia po śmierci.
	 A jeśli było drzewem naprawdę dobrym, kiedyś dostąpi reinkarnacji
	 jako pięć tysięcy rolek papieru toaletowego".
	 						-- Terry Pratchett.