Re: mplayer

> Ja w debianie sarge takiego wynalazku nie mam :( I wogóle nie ma chyba
> paczek .deb
Z tego co wiem w koncu mial byc - o ile pamietam to jego historia jest
taka - poczatkowo na paczkowanie nie zgadzal sie autor gdyz uwazal ze to
sprawie iz mplayer bedzie dzialal nie optymalnie (nie bedzie dedykowany
dla sprzetu etc), pozniej jakos to chyba przeszlo ale ze mplayer ma sporo
dziwadel licencyjnych jesli chodzi o kodeki to w debianie cos tam krecili
nosem, ale pozniej w koncu slyszalem ze mial wejsc...
na pewno sa dostepne paczki nieoficialne - ja jednak i tak proponuje
kompilacje z cvs'a - od kilku lat tak mam i jest git ;)

Adrian Siemieniak