Re: mplayer

On Wed, 30 Jun 2004 11:11:15 +0200
Piotr Skrzypek <debianik@interia.pl> wrote:

> Ja w debianie sarge takiego wynalazku nie mam :( I wogóle nie ma chyba
> paczek .deb

Paczki są, tyle że nieoficjalne. Wszystko przez to, że developerzy
debiana czepiali się licencji fragmentów kodu na co ekipa od mplayera
zareagowała dość ostro - kazali wyrzucić mplayera w ogóle z Debiana. W
sumie dobrze zrobili, bo wersja debianowa, kiedy jeszcze była została
tak poobcinana, że niezbyt dawało się używać... Jedyne do czego się
nadawała to do odstraszania od mplayera ;)

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |