Re: TVout - jakie wartości synchronizacji macie wpisane

> Szukałem na googlach, ale nieskutecznie..
>
> tzn znalazłem, ale nie to czego szukałem i po walce do 2.00 am
> już mi się nie chce ;( powtórki --> i bez skutku
Wszystko zalezy od karty jaka masz - to ze masz paski wcale nie znaczy ze
uzyskasz obrac ;). Niektore kart musza "wstawac" z podpietym odbiornikiem
pod port bo nie aktywuja go. Inne nie pojda ze wzgledu na sterowniki -
poszukaj w dokumentacji do mplayera (google) seksji z TVOUT - nie jest to
wszystko w tej materii - ale dobry poczatek, a pozniej google (newsgrupy).

Adrian Siemieniak