TVout - jakie wartości synchronizacji macie wpisane

Szukałem na googlach, ale nieskutecznie..

tzn znalazłem, ale nie to czego szukałem i po walce do 2.00 am już mi się nie chce ;( powtórki --> i bez skutku

czy moglibyście -- szczęśliwi posiadacze kart z TVout, wpisać jakie wartości synchronizacji (jest tam ich chyba 8) macie wpisane w XF86Config-4 ?? + wartości HorizRefresh i VertRefresh

u mnie niestety nie chce ładnie się wyświetlać, cały czas paski na TV (mniejsze-większe) i po prostu przypuszczam, że problem to ten właśnie --

aha, no i TV to 21" jakiś Daewoo chyba --> tak dla ścisłości dodaję (wiem że żaden wypas, ale na łindozie jakoś to działa)

a może jest jakaś metoda ustalania tych wartości (to bym prosił zawrzeć)

jeżeli ktoś ma podobny to można prosić na priv cały plik XF86Config-4 ?

pozdrawiam,

--
Piotr Pruszczak