Re[2]: DNS [OT]

Monday, June 28, 2004 (1:11:09 PM) Wojciech Ziniewicz wpadł(a) na genialną myśl:

WZ> spoko... ja mam MCP ;/

Na  wstepie  prosze  mojego  przedpiszce,  zeby  nie  bral  do  siebie
ponizszego, bo to nic osobistego.

Przepraszam,  ale  nie  moglem sie powstrzymac jak to zobaczylem. Otoz
przypadkowo  wkleilo  mi  sie  do slownika Collinsa haslo MCP i malo z
krzesla  nie  spadlem,  jak  zobaczylem  takie  o to rozwiniecie: male
chauvinist pig. lol, ze tak to wyraze...

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]