Re: DNS

Dnia Mon, 28 Jun 2004 11:47:10 +0200

> mam taki problem -- otóż dzisiaj nieosiągalne
> są dla mnie strony w sieci i poczta :(
> podejrzenie pada na naszego admina, który byc może
> zmienił sposób autoryzacji podczas logowania
> albo na dns&#39;a tepsy
>
> czy mogę prosić o adres ip szybkich dns&#39;ów jakich
> używacie?
> szukałem, ale nie znalazłem :( --&gt; czasu mało

serwery DNS neostradki :
194.204.152.34
217.98.63.164

> no i druga opcja --&gt; jak się do domeny logować
> na server łindozy ?? ( 2000 )

musisz mieć konto na kontrolerze domeny windozy.
Jezeli miałeś konto na lokalnym kompie to mało prawdopodobne jest żebyś mógł się teraz do domeny zalogować,chyba ze siedziesz na ty m kontrolerze  (jeżeli masz konto to wystarczy przy logowaniu kliknać na poziomy rozwijany pasek i kliknać nazwe swojej domeny i podać usera i hasło), ale zupełnie nie czaje o co chodzi...

> sorki za trywialne pytania, ale to niestety obszar
> mocno nieznany dla mnie
spoko... ja mam MCP ;/

--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz