Re: Debian i AMD64

Heloł,
Dnia 27 czerwca 2004 (20:33:01) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Witam,

> Mam zamiar złożyć zestaw z Athlonem 64 i oczywiście postawić na tym
> Debiana (port na amd64). Moje pytanie jest takie - czy ktoś z Was ma już
> jakieś doświadczenie na tym polu? Jak to działa, czy port na amd64 jest
> (w miarę) stabilny?

Mam dostęp do takiego sprzętu i stoi na nim Debian. Od jakiegoś czasu
zresztą, chodził jako serwer produkcyjny zanim port oficjalnie wyszedł.
Wcześniej działał z minimalna ilością pakietów, a kolejnośc kompilowania
w zupełności nam wystarczyła: mieliśmy to co było niezbędne.

Maszyna cały czas zachowuje się zupełnie poprawnie, nigdy nie zrobił
niespodzianek ;)

--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GG: 3880522 | GSM: 503455040