Re: Debian i AMD64

On Sun, 2004-06-27 at 20:41, PiK wrote:

> Mam dostep do takiego sprzetu, ale chodzi na nim zwykly WinXP :-((((

Rzeczywiscie szkoda :-) Lekka marnacja sprzetu.

> Jak mi sie uda przekonac odpowiedniego czlowieka do Debiana, to dam
> znac jak sie sprawuje... .

Bede oczekiwal na jakiekolwiek informacje.

> Ogolnie sprzecik godny polecenia.

No i to novum - mozliwosc przetestowania sprzetu na jakim dotad nie
mialo sie mozliwosci pracowania. Przez cale lata byla tylko praca na
x86, jak ktos mial dostep do serwerow na innej platformie to byl jak
wyrozniony :-)

Pozdrawiam

rafal

--