Re: serwer dialin

W liście z wto, 25-05-2004, godz. 13:08, Krzysztof L. pisze:
> Witam,
>
> czy ktos moglby pokierowac mnie na dokumentacje jak od poczatku do konca
> skonfigurowac serwer dialin, aby moc udostepnic internet (darmowe
> wieczory u pewnego operatora..) ?? czytalem FAQ od pppd, ustawilem
> autoryazje, ale dla mnie brakuje najwazniejszej lini-jki/jek od slow:
>
> 	"Set up a modem on a serial port so that users can dial in to 	the
> modem and get a login prompt."

jednak znalazlem sam, do archiwum:
google mgetty

oraz

http://www.linuxgazette.com/issue38/gentry.html

poustaiwalem, ale jeszcze nie testowalem.

> czyli jak??
>
> mam modem na chipie conexanta HSFi i zdaje sie dziala :) niestety tylko
> z kernelem z serii 2.4 z 2.6 mi sie nie udalo, wiec jesli ktos mialby
> informacje na temat konfiguracji pod 2.6 rowniez bede bardzo wdzieczny.

ciagle aktualne, ale chyba podalem malo danych:

z jadrem 2.6.6 wlasnej roboty z wlaczona obsluga ppp, driver ze zrodel z
www.pentagram.pl dla PENTAGRAM Hex2 56I V.92 nie chcial sie skompilowac,

natomiast z kernelem 2.4.26-1-k7 z paczki wszystko poszlo bez problemow.

 czy moze ktos probowal odpalic ten sterownik na kernelu 2.6.x??