serwer dialin

Witam,

czy ktos moglby pokierowac mnie na dokumentacje jak od poczatku do konca
skonfigurowac serwer dialin, aby moc udostepnic internet (darmowe
wieczory u pewnego operatora..) ?? czytalem FAQ od pppd, ustawilem
autoryazje, ale dla mnie brakuje najwazniejszej lini-jki/jek od slow:

	"Set up a modem on a serial port so that users can dial in to 	the
modem and get a login prompt."

czyli jak??

mam modem na chipie conexanta HSFi i zdaje sie dziala :) niestety tylko
z kernelem z serii 2.4 z 2.6 mi sie nie udalo, wiec jesli ktos mialby
informacje na temat konfiguracji pod 2.6 rowniez bede bardzo wdzieczny.

z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi

Krzysztof