Re: HTB+IMQ

Wiadomosc od Grzegorz Janoszka, z dnia Tue, Mar 30, 2004 at 11:28:49AM +0200:

> Rozumiem, że masz łącze 160 kbps? :)
?????
Skąd ten wniosek?
kbps = KiloByte_per_sec a mam ich 128kbit/8 = 16kb

Chyba nic nie naje...em w jednostkach?

> Źle - daj dla kolejnych klas mniejszego ceila, czyli 1:2 daj ceila
> normalnego, 1:3 ceila 105, a 1:4 ceila 90 czy jakoś tak.

ok :)

> A nie lepiej IPARM i filtr fw?
Wszystko jedno, ale to chyba działa szybciej.

> Nie robiłeś.
Trust me. Zawsze dziala jakoś dziwnie, nie przydziela co do KiloByte'a
(tylko ceil działa dobrze).

Ok THX
And so the testing goes on...

	KK