Re: GG pilna potrzeba...

Witaj [LocK],

Dnia 28 marca 2004 (18:56:37) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> czyli zostaje ekg pod konsole ... ale jeszeli tobie nie chce sie z min gadac, a
> on nie pujdzie tobie na reke ... to zostaje dsniff+ggsniff

> polecam opis :
> http://hacking.pl/articles.php?id=140
> (o ile z niego juz nie korzustales)
> mi tez "normalnie" nie chcialo to sie skompilowac ale po 'make msgsnarf' i
> './msgsnaff' dzilalo pieknie (resza w w/w opisie). tylko musisz wiedziec ze ten
> sniffer dzila tylko na hubach (na switchach raczej nie bardzo ... mam taowego i
> nic nie wylalal), ewentualnie mozesz sprubowac odpalic go na ruterze (tego nie
> [...]

Co do dzialania na hub'ach tylko, i na to znajdzie sie sposób. Niektórym
switchom da się przepełnić wewnętrzną tablicę ARP (większośc obsłuży
tylko 255 userów, niektóre lepsze 1024, niewiele da rade z większą
ilością). Po takim zabiegu, przy odrobinie szczęścia (albo znajomości
dokładnego modelu ;) switch przestawia się w tryb fail-open i działa jak
hub, puszczając wszystkie pakiety na wszystkie porty. I wtedy da się
jakimkolwiek przyzowitym snifferem zainstalowanym w tej samej domenie
kolizyjnej (która nam się po fail-open rozszerzy baaaardzo) szukac
pakietów zawierających numer GG pacjenta. Problem największy, do
wywalenie bufora switchowi, ale szczegóły mogę podać znając
model/producenta switcha.

--
Pozdrowienia,
Tomasz 'Zen' Napierala