Re: GG pilna potrzeba...

Witajcie,

ponownie ja :D

> powstaje jedno pytanie - czy gosc jest z sieci administrowanej przez
> 'm', czy tez zupelnie gdzie indziej w internecie. Jak w jego sieci, to
> sniffer da rade.

ktory snifer ? ggsnif/dsnif - nie dziala - by dzialal musi sie user
przelogowac, nawet jesli ubijalem polaczenia -ok ale i tak mialem
minute -niecala zreszta na to by jego klient ponownie sie zalogowal.
nie udalo mi sie to niestety i nie mam czasu juz na takie zabawy.

tak user jest to w mojej sieci.
przy czym ja fizycznie jestem daleeeko od serwera, lacze sie SSH z
nim.

zatem Kadu/Gadu klient czy cokolwiek innego nie wchodzi w gre bo nie
mam tam Xow, poza tym nie bardzo chce z gosciem gadac, wole by nie
wiedzial ze go szukam - poki co - nie wie.

z tym segfaultem - kompilowalem dwa razy, wszystko ze zrodel. to samo.

koles jest strasznym cwaniakiem i nie ma bata by dodal mnie do listy
kontaktow a juz na pewno nie wlaczy polaczen bezposrednich.

staralem sie juz przerabiac GGSnifa ale jako iz jest segfault w dosc
krytycznym miejscu - dziala to nedznie. [przerobki by logowal
GGNR:IP:DATA - logowal ale sie wykladal po chwili]

jakies pomysly ?
bo nie widze na razie rozwiazania.
koles mi na nerwy dziala maksymalnie a nie chce jezdzic specjalnie na
osiedle z laptopem i wypinac wtyczki kiedy koles przestanie
odpowiadac - poza tym lamerskie to i przy 300 osobach w sieci dosc
rozproszonej raczej nie wykonalne.

m.