bluetooth

witam,
czy ktoś z tutaj obecnych próbował zainstalować na linuxie bluetooth? ja
kombinowałem z openbt i jądrem 2.4.24 (oczywiście wkompilowane wszystko z
bluetooth) ale są problemy z instalacją tego openbt. Czy ktoś wie, jak
zainstalować bluetooth? bardzo proszę o pomoc. robiłem zgodnie z instrukcją
ale nie działało. make wurzycił jakiś błąd że nie ma informacji żeby zająć
sięjakimś pliczkiem eLinux, ogólnie nie mam pojęcia co jest nie tak :(