Re[2]: Irc i firewall

Thursday, March 25, 2004 (12:46:28 PM) bieniu wpadł(a) na genialną myśl:

b> niektóre porty w tym porty z zakresu 6665 - 6669. Domyślna polityka na
b> OUTPUT i FORWARD jest ACCEPT.

b> serwery irca - polskie wymagaja posiadania identa
b> zapewne uzywasz oidentd ktory chodzi na porcie 113 domyslnie
b> sproboj otworzyc na firewallu port 113 i nie powinno byc juz problemu

albo dodaj sobie cos takiego:
iptables -A INPUT -p tcp --dport 113 -j REJECT --reject-with icmp-port-unreachable
jesli nie uzywasz identa.

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]