Re: Qmail ze źródeł - problemy z mail() w PHP

Użytkownik Bogusław Olszewski napisał:

Witam,
Od momentu zainstalowania qmaila ze źródeł (wcześniej był z paczki),
przestała działać funkcja mail() w PHP, czyli nie dochodzą na żadne konta
maile z formularzy z mojego serwera. Czy rzeczywiście tak jest, że Apache
z PHP odwołuje się w jakiś sposób do serwera poczty?

Jak to naprawić, jeśli problem tkwi właśnie w tym.

B.O.

Przy składaniu do kupy qmaila z dodatkami, ponieważ był ze źródeł, doinstalował sie exim przy jakimś tam pakiecie. Exima nie konfigurowałem ale podmienił mi linki symboliczne do /usr/sbin/sendmail i /user/lib/sendmail na których wcześniej wisiał qmail. Problem naprawiony
B.O.