Re: nieudane spolszczanie

On Mon, Mar 22, 2004 at 10:05:28AM +0100, Paweł Tęcza wrote:
> Ta instrukcja nie opisuje jak uzyskac ogonki w kazdym programie
> pod Linuksem. Dotyczy ona wylacznie spolszczania konsoli, klawiatury,
> manuali oraz X-serwera i dziala tylko w tym zakresie.

A szkoda, bo każdy program powinien poprawnie interpretować locale, to
jedyny elegancki sposób. Wtedy zmiana w jednym miejsciu i po kłopocie.

> Jesli ktos ma pretensje, ze nie ma polskich krzakow w KDE,
> Window Makerze, xtermie, Emacsie i 1000 innych programow, to znaczy,
> ze nie ma pojecia o polonizacji linuksowych aplikacji.

KDE poszedł swoją droga, o ile mi wiadomo wszystkie pozostałe nie mają
problemów z interpretacją locale.

--
  __ _
 / _` |   Adam Byrtek -*- jid alpha.jabber.lfa.pl -*- pgp 0xB25952C0