Re: nieudane spolszczanie

Łukasz Wójcik <lukasz.wojcik@kpr.med.pl> writes:

[...]
> przewijało się to kilka razy przez grupę bez odzewu, sam miałem z tym
> problem na debian woody, ta instrukacja nie działa niestety:( ja
> polskie czcionki i wszystko polskie mam dopiero po zaktualizowaniu
> woodiego do sarge:)

Ta instrukcja nie opisuje jak uzyskac ogonki w kazdym programie
pod Linuksem. Dotyczy ona wylacznie spolszczania konsoli, klawiatury,
manuali oraz X-serwera i dziala tylko w tym zakresie.

Jesli ktos ma pretensje, ze nie ma polskich krzakow w KDE,
Window Makerze, xtermie, Emacsie i 1000 innych programow, to znaczy,
ze nie ma pojecia o polonizacji linuksowych aplikacji.

Pozdrawiam,

P.