Re: myszka i iksy

prawdopodobnie masz myszke na laczce ps/2.
mozliwe tez, ze masz Xserver, oraz zainstalowany GPM,
to jest taki "driver" do myszy, ale w trybie tekstowym.
jesli wlasnie tak masz, to rady sa dwie:

1. odinstaluj GPM. efekt, brak obslugi myszy na konsolach tekstowych
2. a. zmodyfikuj konfig GPM, zeby obslugiwal protokol powtarzania raw .
   b. zmodyfikuj konfig xservera, zeby nie wskazywal na ps2 ale gpmdata .

efekt, nieco bardziej sie narobisz, ale za to bedzie dzialac jak trzeba.
konfig. wg. pkt.2 to domyslny konfig w redhacie.

znik.