Re: neostrada i modem thomson speedtouch 330

On Wed, 29 Oct 2003 10:23:44 +0100 (CET)
"bieniu" <bieniu@gras.poznan.pl> wrote:
> Witam
> wiem ze byl poruszony temat neo+ i modemu thomson speedtouch 330
> szukalem po googlach ... znalazlem tylko wypowiedzi 2 z listy debiana
> na ten temat ..
> robilem wszystko dokladnie wedloog opisu z CD od tepsy i
> nie laduje mi driveru od modemu ... po odpaleniu skryptu startujacego
> modem wypisuje mi w logach ze no speedtouch USB modem
> skompilowalem na nowo jadro z obsluga USB wkompilowana w jadro jak i
> HLSD synchro... line takze wkompilowana w jadro *
> czy ktos ma sprawdzona metode odpalenia tego moedmu na debianie ??
> [...]

Na początku też próbowałem zrobić to w/g instrukcji z tepsy i w Debianie
się nie dało. ;) Potem zawdzoniłem do infolinii i jak facet po 10
minutach kartkowania instrukcji powiedział, żebym najpierw odinstalował
modem (rmmod czy usunąć całe jądro? :D), to sobie dałem spokój i
wygooglałem:

1. jądro 2.4.22 ze względu na moduł do alcatela
2. http://www.qbik.ch/usb/devices/showdev.php?id=629
3. http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=3581 i ściągnij
sobie speedbundle

http://www.linux-usb.org/SpeedTouch/ - najważniejszy adres. Tutaj masz
podane wszystkie informacje potrzebne do odpalenia ppp over atm (pppd z
pppoa) i połączenia ze światem.

Cyb.org