neostrada i modem thomson speedtouch 330

Witam

wiem ze byl poruszony temat neo+ i modemu thomson speedtouch 330
szukalem po googlach ... znalazlem tylko wypowiedzi 2 z listy debiana
na ten temat ..

robilem wszystko dokladnie wedloog opisu z CD od tepsy i

nie laduje mi driveru od modemu ... po odpaleniu skryptu startujacego
modem wypisuje mi w logach ze no speedtouch USB modem

skompilowalem na nowo jadro z obsluga USB wkompilowana w jadro jak i
HLSD synchro... line takze wkompilowana w jadro *

czy ktos ma sprawdzona metode odpalenia tego moedmu na debianie ??
jakas kolejnosc dzialania ?

--
debian user