Re: Przeniesienie listy pakietów na inny komp..

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Michal R. Hoffmann napisze:

> ja w temacie, choć trochę szerzej. Czy ktoś ma pomysł jak przenieść
> pakiety? Tzn. jest sytuacja: w domu mam komputerek bez Internetu, w pracy
> z szybkim łączem. Pomysł jest taki, że w pracy ciągnę apt'em co
> potrzebuję, przynoszę do domu i voila.

apt-get install apt-doc
i zobacz /usr/share/doc/apt-doc/offline.text.gz

Są tam opisane różne scenariusze. Włącznie z takim, kiedy generujesz
listę plików, które potem ściągasz pod systemem nie mającym pojęcia
o apt-get (w twoim przypadku W2k).

> apt-move - faktycznie, rewelacja. Ale... jest pewien feler: ten komputer w
> pracy ma malutki dysk. Obok stoi inny, z dużym dyskiem i z Windows 2000.
> Próbowałem sobie radzić mapując dysk przez Sambę (np. do
> /var/cache/apt/archives ) - ale wtedy wywala błąd przy apt-get.

Jaki? Ja obstawiam, że brakuje ci katalogu partial...

[..]
> Na razie poradziłem sobie, ściągając przez apt-get --download-only;
> później zanoszę te pliki do domu, wraz z /var/lib/apt/lists i w domu robię
> apt-move.

Idea jest prosta. Nie potrzeba do tego apt-move. Pakiety do jednego
katalogu listy do drugiego i tyle...

[...]

Jacek Kawa  *Everything happens for a reason, except possibly football.** ['Thief of time']