Re: Przeniesienie listy pakietów na inny komp..

witam,

ja w temacie, choć trochę szerzej. Czy ktoś ma pomysł jak przenieść pakiety? Tzn. jest sytuacja: w domu mam komputerek bez Internetu, w pracy z szybkim łączem. Pomysł jest taki, że w pracy ciągnę apt'em co potrzebuję, przynoszę do domu i voila. Ktoś miu tu kiedyś doradził apt-move - faktycznie, rewelacja. Ale... jest pewien feler: ten komputer w pracy ma malutki dysk. Obok stoi inny, z dużym dyskiem i z Windows 2000. Próbowałem sobie radzić mapując dysk przez Sambę (np. do /var/cache/apt/archives ) - ale wtedy wywala błąd przy apt-get. Stwierdziłem, że mogę "ciągnąć" na raty i dorzucać pakiety do repozytorium tworzonego przez apt-move. Ale gdy podpiąłem repozytorium przez smbfs, to apt-move też odmawia posłuszeństwa (ponieważ chce tworzyć linki symboliczne, na co smbfs nie pozwala). I co teraz?

Na razie poradziłem sobie, ściągając przez apt-get --download-only; później zanoszę te pliki do domu, wraz z /var/lib/apt/lists i w domu robię apt-move. Ale może da się lepiej? Bo jak na razie skrypty apt-move są dla mnie za trudne do przerobienia - nie mam na to tyle czasu...

pozdrawiam,
misiek
--
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***