czcionki msttcorefonts

Gdy usiłuję ściągnąć czcionki MS z pakietu msttcorefonts zawsze kończy
sie w n/w sposób i pakiet pozostaje nieskonfigurowany:

These fonts are provided by Microsoft "in the interest of cross-
platform compatibility".  You are free to download these fonts and
use them for your own use, but you may not redistribute these fonts
without first registering with Microsoft and following their
restrictions.

--18:57:11--  http://www.microsoft.com/typography/downloads/arialb32.exe
=> `arialb32.exe'
Resolving www.microsoft.com... zrobiono.
Connecting to www.microsoft.com[213.161.82.30]:80...
connected.
Żądanie HTTP wysłano, oczekiwanie na odpowiedź... 404 Not
Found
18:57:12 BŁĄD 404: Not Found.

dpkg: błąd przetwarzania msttcorefonts (--configure):
podproces post-installation script zwrócił kod błędu 1
Wystąpiły błędy podczas przetwarzania:
msttcorefonts

dpkg --configure otrzymano kod powrotu 1.
Wciśnij ENTER aby kontynuować.

Mam woody'ego z L+
Jak sobie z tym poradzić?
Bo z początku myslałem, że winny jest kiepski transfer z MS, ale
próbowałem o różnych porach i zawsze to samo.
Poza tym od czasu pierwszej próby ściągnięcia czcionek dostaję
codziennie kilka reklamówek z Readmond oraz ostrzeżeń o wirusach ;-)

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~