OT: samba+xp+oplock

Hej

mam problem z oplock'ami i xp'kiem

Jest sobie serwer z samba na ktorym sa podmioty do subiekt/rewizor.
Wszelkie windowsy sobie radza procz oczywiscie xp :>
Samba restartuje co chwile sesje z klientem a w logach jest komunikat
zwiazany z oplock'ami.

Gdy dam oplock = no jest ok, dziala poprawnie, ale znacznie wolniej
co mnie nie bawi, w koncu to ma byc wydajny system plikow ;)

ps.

1. tak na marginesie moze ktos ma pakiet firmy insert tez na sambie
dzialajacy poprawnie to prosil bym podeslac mi swoj smb.conf :)

2. mam tez dziwny komuikat w w/w pakiecie na koncowkach, mianowicie za
pierwszym razem przy otwieraniu np. zestawienia mam komunikaty, ze nie
mozna sie dostac do bazy, ponaciska sie ok ok ok ponowi probe i jest juz
doberze (windowsy 95/98/w2k) nawet dalem max polaczen 500 i max
otwartych plikow 1000, niestaty nie pomoglo :/

Dzieki za pomoc!

Pozdrawiam
Bartoszko