prawa do procmail

Hej,

Mam problem ze skonfigurowaniem procmaila L. Zrobilem sobie plik konfiguracyjny fetchmaila (.fetchmailrc), w ktorym znajduje sie linijka:

mda {/usr/bin/procmail –d user}

I oprocz tego plik konfiguracyjny w domowym katalogu .procmailrc

Problem w tym, ze zwyklym uzytkownikiem wywala mi jakies bledy przy wywolaniu fetchmail L (not jakies tam privilages). Gdy uruchamiam cos takiego rootem to wszystko jest w porzadku wiec kwestia jakis ustawien i nadania praw, ale gdzie i jakich praw??? Ktos wie o co chodzi?

Dzieki wielkie

Pozdrawiam

Krzysiek