Re: Pomocy z qmailem bo juz wysiadam

> Mam trop.Okazuje sie, ze po kombinacjach z testing nie mam daemontools.
> Jest jedynie daemontools-installer ale nie da sie go zainstalowac bo
> tysiac problemow z zaleznosciami wyskakuje.
> W life with qmail wyczytalem, ze:
> G.12. qmail-send lub tcpserver przestajš pracować gdy nie mogš
> generować logów
> Podobno za logi odpowiada daemontools - moze tu jest problem?
> Jesli tak to jak sobie z tym poradzic?
> Jeszcze przypomne, ze na serwerze qmail dziala, nie idzie jedynie
> odbierac poczty zdalnie. Wysylanie dziala.

Teoretycznie możesz mieć tcpserwer-a poprawnie działająceo,
oraz qmail-a także poprawnie działającego bez daemontools-a,
ale to zależy od skonfigurowania paremetrów pracy programu.
Możesz qmail-a wywoływać także poprzez inetd choć nie jest
to zalecane przez autora (i nie tylko).

--
Pozdrowienia
Robert