SMTP i WP - tajemnicza zmiana.

Cześć,

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co znowu stało się z SMTP na WP?
A było to tak. Jakiś czas temu otrzymałem,jak każdy z ..@wp.pl,
powiadomienie odnośnie konieczności autoryzacji i dokonania
zmian na koncie pocztowym. Zmian nie wprowadziłem.
Do niedawna nie mogłem z mojego pierwszego konta pocztowego nic do
siebie wysłać. Do innych osób w domenie wp.pl także nie.
A teraz nagle znowu jest to możliwe.
Sprawdziłem dokładnie. W email-addresses mam ustawiony adres z ..@wp.pl,
czyli, podobnie jak to miało miejsce dotychczas, moje listy do samego
siebie i innych osób z ..@wp.pl powinny wracać z powiadomieniem o
konieczności wprowadzenia zmian na koncie pocztowym.
Jakież to mroczne siły działają na moim darmowym koncie :)???