Re: db2html a ogonki.

Dnia Sat, Oct 11, 2003 at 04:48:15PM +0200,  napisał(a):
> Cześć,
>
> Samo <book lang="pl"> jest przetwarzane poprawnie, tzn. Słowa
> typu "Następny" "Spis treści" itd. wyświetlają polskie znaki.
> Pytanie:
> Jak automatycznie uzyskać polskie znaki w treści plików *.html?
> Jeśli to niemożliwe, to czy mógłby mi ktoś stworzyć skrypt wstawiający
> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; CHARSET=ISO-8859-2">
> do plikiów *.html .
Dodam jeszcze, że próbowałem uruchomić

linuxdoc -B html --imagebuttons migracja.sgml

ale bezskutecznie, mimo że zainstalowałem wymagane poniżej pakiety.

Processing file migracja.sgml
 DTD check - Error: this linuxdoc-tools package supports Linuxdoc DTD
 only.

 If you wish to convert DocBook or other DTD files,
 then please install and use SGMLTools-Lite or Jade/OpenJade package.

--- LinuxDoc-Tools aborting