Re: odzyskanie skasowanej partycji fat32

Marcin Sochacki napisał.
> Do FAT32 jest sporo softu, ale komercyjnego.
> Np.:
> PowerQuest Lost&Found
> Tiramisu Fat-32
> Ontrack EasyRecovery
Witam.
i jeszcze Ranish Partition Manager. Wiecej o nim w googlach
http://www.google.pl/search?q=Ranish%2BPartition%2BManager&ie=ISO-8859-2&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=
U mnie pomogl w odzyskaniu C: gdy instalator Aurox 9.0 uszkodzil tablice
partycji.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0