Re: Kernel panic...

Radek Rzepka wrote:

panic. Can't mount root fs czy cos takiego...
      Moze ktos by mi podsunal mala podpowiedz co nalezy oprocz wpisu w
grubie uczynic jeszcze zeby takie nowe odpakowane jaderko poszlo???

..nie znam sie na grubie, ale zakladajac ze to jest kernel dla twojego procesora a lilo potrafi zaladowac' system to podejrzewam ze twoj obecny loader nie laduje ramdysku z modulami do obs?ugi IDE przy starcie systemu - w lilo.conf masz zapewne taka lub podobna linie: "initrd=/boot/initrd.img-2.4.22-1-k7" a w grubie to nie mam pojecia jak to sie ustawia :( - znajdziesz pewnie w manie'e do grub'a.

Marcin Rosowski