Kernel panic...

Witam!

      Wlasnie od 3 dni konfiguruje debiana czytajac archiwa miedzy innymi
tej listy dyskusyjnej. ;-) Nie powiem wiekszosc zrobilem jak chcialem, mam
obecnie Sida na kernelu 2.4.18 na laptopie Xy super chodza, nawet dzieki
liscie z muzyka se poradzilem, ze nie powiem o sieci czy polonizacji. Ktos
mi poradzil zebym sobie zainstalowal kernel-image 2.4.22-1-k7 co tez
uczynilem apt-getem... pieknie sie zainstalowalo mam odpowiedni vmlinuz w
/boot jest mapa, dorobilem w grub/menu.lst dwie analogiczne pozycje jak w
jadrze 2.4.18 i zaczyna isc, ale po chwili mam komunikat, w stylu: Kernel
panic. Can't mount root fs czy cos takiego...
      Moze ktos by mi podsunal mala podpowiedz co nalezy oprocz wpisu w
grubie uczynic jeszcze zeby takie nowe odpakowane jaderko poszlo??

Pozdrawiam

Radek