Program matematyczny

Witam

Poszukuje programu do matematycznych obliczen symbolicznych,
cos jak Maple. Znalazlem Maxima, bylby OK, ale strasznie to
jest niestabilne.
Przeciez literowka we wzorze nie musi chyba oznaczac zawieszenia
aplikacji i utraty calej pracy za kazdym razem. No chyba ze ja
tego nie umiem uzywac, ale wydaje mi sie ze tak nie powinno sie
dziac.
Ale nawiasem mowiac, przyjemnie sie w tym pracuje w Texmacs'u.
Tylko te zwisy :-(

Moze znacie jakis stabilniejszy? Chcialbym takie cos wprowadzic
na laborke z elektroniki.

|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |